شرح خبر

ارتباط سازمان اموال تملیکی و گمرک بر خط می شود

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳

بر اساس اعلام سازمان اموال تملیکی، ارتباط بین سازمان اموال تملیکی و گمرک جمهوری اسلامی بر خط می‌شود.



اتاق خبر: مسعود کرباسیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک ج.ا.ا گفت: در آینده ای نزدیک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک ج.ا.ا به صورت الکترونیکی بهم متصل می شوند و یکی از مزایای این کار را استفاده ارزیابان سازمان اموال تملیکی جهت ارزش گذاری کالاهای موجود بیان کرد.



معرفی ب ام و اکتیو تورر در استرالیا



بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ کرباسیان با عنوان این مطلب که تجربه، تخصص و سلامت اداری از مشخصه‌های بارز کارکنان سازمان اموال تملیکی است، گفت: بعد از تغییراتی که در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز رخ داد، نقش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تعیین و تکلیف نمودن کالاهای قاچاق چند برابر شد شده است، در صورتی که این سازمان همچنان با زیرساخت و امکانات گذشته خود سعی در انجام هر چه مطلوب این وظیفه حاکمیتی دارد. سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راستای اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با فراز و نشیب های فراوانی از جمله، نبود انبار کافی و مجهز، کمبود نیروی انسانی، دریافت اخذ مجوزهای لازم بموقع از مراجع ذیصلاح روبروست.



با هدف حل مشکلات اموال تملیکی، گمرک ج.ا.ا تا زمان تجهیز و آمادگی کامل این سازمان، انبارهای گمرک را در راستای پیشبرد اهداف قانون جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار خواهد داد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس گمرک ج.ا.ا از مدیریتهای استانی اموال تملیکی و گمرک خواست که برای روان سازی پروسه های کاری جلسات صمیمی و دوستانه ای را در استان ها برگزار نمایند.