شرح خبر

۱۵ نماینده ای که علیه «رفتار بد نماینده سراوان» موضع گرفتند

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷

۵ روز از انتشار فیلمی از رفتار دور از شأن نماینده سراوان با کارمند اداره گمرک منتشر شده و تاکنون علاوه بر واکنش های منفی مردمی، ۱۵ تن از نمایندگان مجلس نیز رفتار همکار خود را نقد کرده اند.


به گزارش «شیعه نیوز»، پس از انتشار ویدیو نماینده سراوان در اداره گمرک واکنش های زیادی از سوی کابران فضای مجازی، برخی از سیاسیون، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه رخ داد که به مطالبه ای برای جبران رفتار ناشایست نماینده سراوان در برخورد با کارمند حراست اداره گمرک شد. این مطالبه گری نه فقط در شبکه های اجتماعی بلکه در فضای حقیقی نیز به وجود آمد تا جایی که جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در اعتراض به این اتفاقات خواستار لغو اعتبارنامه وی در مجلس شورای اسلامی شدند. 

در فیلمی که از رفتار عجیب نماینده سراوان در برخورد با کارمند حراست گمرگ منتشر شد، برخی صحنه ها وجود دارد که حتی با فرض هر سناریوی پشت پرده ای نیز غیرقابل چشم پوشی است.

بر اساس آنچه تاکنون از سوی رسانه های مختلف و در فضای مجازی منتشر شده است، تاکنون ۱۵ تن از نمایندگان فعلی مجلس در موضع گیری های خود رفتار نماینده سراوان را تقبیح کرده اند که از این میان ۸ نفر عضو فراکسیون ولایی با گرایش اصولگرایی، ۶ نفر عضو فراکسیون امید با گرایش اصلاح طلبی و یک نفر نیز عضو فراکسیون مستقلین مجلس هستند.